Lunar War, iki ırkın düşman tarafındaki anahtar NPC’leri öldürmeye çalıştığı büyük bir PvP savaşıdır. Bu savaşa girmek için 65 seviye ve üstü olmanız gerekmektedir. Lunar War’a katılabilmek için Lunar Valley’e geçiş yapmanız gerekmektedir. Eğer ırkınız savaşı kazanırsa Victory Gate adındaki kapıyı kullanarak düşman tarafına işgale geçebilirsiniz. Kaybeden ırk otomatik olarak kendi topraklarına geri ışınlanacaktır.
Önemli Not : Lunar War Bowl Bölgesinde Isiloon Yaratıgı Olacaktır. İçerisinden %5 Oranda Glass Belt & Pus Ürünleri Düşürme Şansınız Olacaktır.
Nation Point : Karşı ırktan savaş esnasında birini öldürdüğünüz takdirde NP kazanacaksınız, karşı ırktan biri sizi öldürdüğünde de kaybedeceksiniz.
Depolama ve Tamir : Savaş bölgelerinde Inn Hostes ve Sundries bulunmaktadır. Deponuzdan ihtiyacınız olan eşyaları üzerinize alabilirsiniz. Yıpranan zırh ve silahlarınızı tamir ettirebilirsiniz. Inn Hostes ve Sundries karşı ırk tarafından öldürülebilmekte ve NP vermektedir.
Warder 1 & Warder 2 : Düşman bölgesini ele geçirmek için önce iki Warder’ı da yok etmeniz gerekmektedir. Warder’i kesen kişinin adı duyurulacaktır ve 1 adet gold bar kazanacaktır
Keeper : Düşman bölgesini ele geçirmek için Keeper’ı da yok etmek gerekmektedir. Keper'ı Kesen kişinin adı duyurulacaktır ve 1 adet gold bar kazanacaktır
Güvenli Bölge : Eğer ölürseniz ya da savaş sırasında town atarsanız güvenli bölgeye gider.
Kaybeden Irkı İstila Etme İstila Kapısı : Savaşı kazanan belli olduğu zaman, kazanan ırk düşman bölgesindeki Victory Gate ile karşı ırkın ülkesine istilaya gidebilir. Kazanan ırktan herkes kaybeden ırkın topraklarına ışınlanabilir.
Kaybeden Irk : Kaybeden ırkın oyuncuları, kendi ülkelerini karşı tarafın istilasından korumak için savaş bittiğinde otomatik olarak kendi ülkelerine ışınlanacaklardır.
Kazanan Irk : Kazanan Irk Düşman Irkın Bölgesini İstila Edebilecek ve 300 Dakika Boyunca %50 exp bonus %50 np bonus kazanacaktır.
Keeper : Düşman bölgesini ele geçirmek için Keeper’ı da yok etmek gerekmektedir. Keper'ı Kesen kişinin adı duyurulacaktır ve 1 adet gold bar kazanacaktır
Güvenli Bölge : Eğer ölürseniz ya da savaş sırasında town atarsanız güvenli bölgeye gider.
Kaybeden Irkı İstila Etme İstila Kapısı : Savaşı kazanan belli olduğu zaman, kazanan ırk düşman bölgesindeki Victory Gate ile karşı ırkın ülkesine istilaya gidebilir. Kazanan ırktan herkes kaybeden ırkın topraklarına ışınlanabilir.
Kaybeden Irk : Kaybeden ırkın oyuncuları, kendi ülkelerini karşı tarafın istilasından korumak için savaş bittiğinde otomatik olarak kendi ülkelerine ışınlanacaklardır.
Kazanan Irk : Kazanan Irk Düşman Irkın Bölgesini İstila Edebilecek ve 300 Dakika Boyunca %50 exp bonus %50 np bonus kazanacaktır.
Güvenli Bölge : Kaybeden ırkın topraklarındaki Lunar Gate girişi yanındaki küçük bir alan istilacılar için güvenli bölge olacaktır ve istilacılar burada doğacaktır.
İstilanın Bitişi : İstila sona erdiğinde istila eden ırkın oyuncuları kendi bölgelerine geri ışınlanacak ve tüm NPCler eski konumlarına geri döneceklerdir.
National Points : Karşı ırktan savaş esnasında birini öldürdüğünüz takdirde NP kazanacaksınız, karşı ırktan birisi sizi öldürdüğünde de kaybedeceksiniz.
Şehir Anıtları : Bütün şehirlerde bir anıt (büyük taş) bulunmaktadır. İstila zamanında saldıran ırkın oyuncuları bu anıtı yok ederlerse anıtın gücü istila eden ırka geçecektir.Şehir Anıtlarını Yok Etme
İstilanın Bitişi : İstila sona erdiğinde istila eden ırkın oyuncuları kendi bölgelerine geri ışınlanacak ve tüm NPCler eski konumlarına geri döneceklerdir.
National Points : Karşı ırktan savaş esnasında birini öldürdüğünüz takdirde NP kazanacaksınız, karşı ırktan birisi sizi öldürdüğünde de kaybedeceksiniz.
Şehir Anıtları : Bütün şehirlerde bir anıt (büyük taş) bulunmaktadır. İstila zamanında saldıran ırkın oyuncuları bu anıtı yok ederlerse anıtın gücü istila eden ırka geçecektir.Şehir Anıtlarını Yok Etme
Şehirlerden herhangi biri istila edildiğinde ekranın üst bölümünden duyuru geçecektir.
Anıt yok edildikten sonra yok eden ırk için tekrar yapılanır ve bir dakika içinde anıtın yanındaki tüm istila eden oyunculara merkez şehir anıtında 200 NP ve 200.000 Noah, diğer kasaba anıtlarında 50 NP ve 50.000 Noah ödül olarak verilir.
Şehir anıtları istilacılardan geri alındığında aynı şekilde ödül kazanılır.
İlk yorumu sen yap!